١٧‏/١١‏/٢٠٠٧

آآآآه يا أنا.......


آه يا انا .......كيف؟

كيف وقعت فى هذا الشرك اللعين ؟

كيف سمحت لهذا الكيان الاهوج الخروج من سجنه الدفين ؟

كيف تركت عينيكى تكشف هذا السر المدفون؟

كيف ذهبت بقلبك الى ابعد مما كنت تحلمين ؟

كيف ستخرجين من هذا البئر الدامى ؟

كيف؟ كيف؟

انت اضعف من تحمل كل هذة آلالام

لن تقوى تحمل هذه الجراح ولن تتحملى غذر الايام والانام


لا نعم لا والف لا

لن اكون بهذا الضعف المجنون

لا يا انا انى سأحيا وأحيا واستمتع بكل هذا الجمال

لقد تذوقت حلاوة دنياى بطعم الحب المجنون

انه لايضعفنى كام كنتى تقولين انه اصبح قوتى وزادى عند الاحتياج

وسأقوى على عذاب الفراق لاتذوق حلاوة اللقاء ونحيا معا فى سعاده وهناء

هناك ١٥ تعليقًا:

lovestorming يقول...

جميله يعسل انت لا حلوه بجد بس سلامتك من الآه آه يبنتى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

di el2mr يقول...

ماشى يست جاسى
انتى الاحلى يا قمر

بيتنا القديم يقول...

برافو
بجد
برافو
بس انا لي تعليق صوغنن لو سمحت دي اول مرة اعلق عندك وان شاء الله مش هتكون الأخيرة...
المهم
انا لامح من بين ثنايا النص شخصية مترددة ملومة..بمعني عوزة تاخد خطوة لكن خايفة تحل رباط رجليها..الغريب ان هي بتمارس مع نفسها التحدي لكن وده العجيب اللي في الموضوع ان تحديها واقف عند سلم الكلام بدليل ان هي وعند آخر مقطع بتمارس التهديد الأجوف
"..انه لايضعفنى كام كنتى تقولين انه اصبح قوتى وزادى عند الاحتياج
.."، طب وايه لازمتو مادام هي نوت علي قرار...
ملامح النص جيدة..والتجربة طفولية لذيذة وثرية بدلالات شخصية جداً والنص يكاد يفضح المستور فقط لمن كان له صله بصاحبه..!!
تسلم ايدك
وان شاء الله النص اللي جاي يكون اجمد من كده..مع ان ده جامد بردو بس احنا مستنيين الأفضل منك دائماً...
(:
بالمناسبة
ممكن تشيلي الورد فريفيكيشن بتاعة المعوقين وكبار السن اللي تحت مربع التعليق دي..؟!

di el2mr يقول...

بيتنا القديم
اولا مرسى على انك نورت البلوج وكمان تعليقك اسعدنى جدا انا كنت متابعه البلوجات عامه بس كنت متردده اعمل واحدة وقلت اهو اجرب ويارب لبيوست يكون فعلا عجبك
ويارب اللى جاى يعجبك اكتر
وبجد البوست نور

break يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
break يقول...

مبروك البلوج
بس لناخد على الكلام الكبير ده

:)

di el2mr يقول...

مرسيى يا ميرو ربنا يخليكى
ومنورة الدنيا هنا
اتارى النور قطع (:

loza يقول...

الف مبروووووووووك على البلوج
لولولولولولولولى
اخيراااااااااااا

بالنسبه بقى للخاطره
انتى عارفه راى فيها

الفراشة الصغيرة يقول...

بوست حلو قووى
وعجبتنى قوى
ان اضعف من تحمل كل هذه الالام
لن قوى تحمل هذه الجراح
ولن تتحملى غدر الايام والانام

تحياتى ليكى يا ضى القمر

الاهو انتى اسمك ايه

di el2mr يقول...

يا قهلا يا قهلا يا لوزتى
منوره البلوج طبعا علشان كده النور قطع تانى
(وش بيضحك)

di el2mr يقول...

الفراشه الصغيرة
ازيك يا قمر
ومرسى على ردك وبجد نورتى البلوج
اما عن الاسم فانا اسمى شيماء وممكن تقولى شيمو
انتى بقى اسمك ايه ؟

الفراشة الصغيرة يقول...

انا اسمى رودينا
وممكن تدلعنى وتقوللى يا رودى
اوك يا قمر

sa'7so'7te يقول...

ايه الرومانسية اللى متفشيه عندكوا دى؟
:)
كل سنة و انتى ...ااا قصدى الف الف الف مبروك على البلوج و عايزين المنافسة تبقى شريفة مش عايزين حركات نص كم

di el2mr يقول...

اوك يا رودى نورتينى مرتين يانهار ابيض
الحق افصل الكهربا واستغل نورك دة شويه
يارب تفضلى تنورينى كده على طول اهو نوفر كهربا برضو
(وش بيغمز)

di el2mr يقول...

سخسوخه هانم
شفتى
الرومانسيه بقت مرض متفشى فى العائله
دة معدى خلى بالك
يعنى لا سلام ولا كلام مع لوزتى خالص(وش بيغمز)


وبعدين طبعا منافسه شريفه
ومفيش حركات نص كم ولا حاجه
هتلاقى حركات كت على طول(وش بيضحك)