٠١‏/٠٥‏/٢٠٠٨

أشتاق لذاتى



اشتاق لذاتى فلتعيدها الي

لقد سلبتنى اياها فى برهه

لم انتبه اليك الا بعدما فات الاوان

لقد سلبتنى عقلى وقلبى وذاتى معا

وها انا ذا احيا داخل عقلك وقلبك وذاتك

ورغم دفئك وحنانك الا انى اشتاق لذاتى

انــــــــى اشتـــــــاق لذاتــــــــــــى

هناك ٣٠ تعليقًا:

Miss. Sosa يقول...

السلام عليكم

كلمات جميلة ومعبرة .. سلمت يمناكي


تحيــاتى

di el2mr يقول...

miss.sosa

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
مرسيى ليكى يا قمر
ونورتى البلوج فى اول زياره ليكى
ويارب متكونش الاخيره

lonlysmily يقول...

عزيزتى
من أحب يعطى كل ما لديه حتى لو كانت ذاتك
فانتى اليه واصبحتى منه
وهو لكى واصبح منك
فلا داع للاشتياق طالما انتى معه
ويكفى حبك له
وحبه لك
"طالما بتحبيه مش هتشتاقى لحد غيره"
تحياتى لكلماتك الرقيقه:)

di el2mr يقول...

lonlysmily

اكيد لما نحب هندى من غير مانفكر
بس لازم برضو وانتى بتدى تاخدى بالك انك تفضلى انتى هو انتى
يعنى تحافظى انك تفضلى الانسانه اللى الطرف التانى حبها
علشان كدا لازم تفضلى انتى هو انتى


واكيد طبعا
ويكفى حبك له
وحبه لك

Unknown يقول...

ازيك يا ضي القمر

بجد كلامك جميل واحساسك اجمل
وانا خلاص ضفت المدونه الجميله دي ل my favorites
اتمني لك التوفيق في كل اللي جاي

ومتأخريش علينا بالبوستات الجامده دي

بس كنت عايز اعرف
تعليقك الاخير عندي ليه حاسس فيه بلهجة تهكم او حسيت انه مش عجبك
لو كان في نقد ياريت كنتي تكتبيلي الافضل من وجهه نظرك

مش عارف قصدك كان ايه

المهم ربنا يوفق الجميع


bar2ash

di el2mr يقول...

bar2ash


اولا مرسيى على كلامك الجميل
واكيد يشرفنى انك تضيف المدونه فى الفيفورتس عندك


(بس كنت عايز اعرف
تعليقك الاخير عندي ليه حاسس فيه بلهجة تهكم او حسيت انه مش عجبك
لو كان في نقد ياريت كنتي تكتبيلي الافضل من وجهه نظرك

مش عارف قصدك كان ايه)

اكيد مكنش قصدى اى تهكم على كلامك بالعكس خالص
انا عجبنى البوست بتاعك جدااا لان فيه احاسيس كتير مش شرط تبقى مرتبطه وتقريبا كل احساس ليه حكايه مختلفه
دة اللى حسيته لما قريت بوستك
علشان كدا عجبنى انك كتبت احساسك او حاجه جواك من غير ماتحاول تحط فكرة واحده او تقيد كتابتك


وربنا يوفقك

بنت مصريه يقول...

بجد اسلوبك حلو قوى
اتمنى تنورينى

Unknown يقول...

اكيد الغلط عندي يا ضي القمر
واكيد انا حصل عندي سوء تفاهم بس خلاص حصل خير

اتمني اشوف تعليقاتك عندي وانا عامل عندي تصويت في المدونه عايز رأيك بصراحه

وبجد انا والله بحب اقرألك اوي
وزي ماقلتلك متتأخريش علينا


bar2ash

i.s._2 يقول...

كلامك جميل جدا وانا اري ان الانسان عندما يمشى فى طريق جديد ويشعر فيه بالامان يحاول ان يتكيف معه ولا يفصل نفسه او ذاته عن ما يحب فيمثلوا كيان واحد وان حدث وفكر فى ذاته او بحث عن نفسه فأن هذا يكون لسبب ما فيجب ان يبحث عنه اولا حتى لا يحدث مالا يتمناه وشكراااااااااااا على المواضيع الجميله المتميزه وده رأي من زمان

حـــــدوتـــــة يقول...

كلامك جميل بس برضة حزين
اية الايام دى انتى مش مبسوطة صح
ولا انا مزودها
سلالالالالالالالالالالام

di el2mr يقول...

بنت مصرية

مرسيى ليكى يا قمر على كلامك الرقيق

واكيد انا يشرفنى انى ازور مدونتك
ويشرفنى كمان انك نورتى المدونه بتاعتى

di el2mr يقول...

bar2ash

لا غلط ولا حاجه ربنا ميجيبش غلط
وبعدين المهم ان وجهه نظرى وصلتك
وعلى فكرة انا قريت كل البوستات بتاعتك وبجد كلها عجبتنى

ربنا يوفقك وانت كمان مش تتاخر علينا فى كتاباتك

وخلينا نشوفك هنا كتير دة زى بلوجك بردو

di el2mr يقول...

i.s_2


اكيد طبعا الانسان لازم يتكيف مع الشئ اللى بيحبه وخصوصا لو كان جديد عليه
واكيد لو وصل انه يكون كيان واحد مع الشئ اللى بيحبه هيستمر الحب دة طول العمر

رأيك بجد انا بحترمه وبأيده جدااا
ويارب تنوري البلوج على طول بزيارتك

di el2mr يقول...

حدوته
مرسيى ليك وكويس ان الكلام عجبك
بس على فكرة انا الايام دى مش حزينه خاااااااااااااااالص
بالعكس تماما انا فرحانه جداااااا وحاسه بسعادة وامان فوق مااى حد يتخيل ويارب افضل كدا على طول ويفضل سبب سعادتى موجود على طوووووول

mohamed يقول...

أحساسك عالي اوييييييييييييييي

حسبي الله ونعم الوكيل يقول...

كلمات جميلة ومعيرة

dramaqueen يقول...

ازيك يا بنوتة واحشانى كتيييييييييير اوى

فاكرة الاغنية بتاعة انغام
قلبك ماعادش ملكك مادام عشقتك مادام سكنتك خلاص بقى قلبى انا

هو دة اللى بيحصل فى الحب

mostafa rayan يقول...

اسوءشيء في الحب هذاالأنصهارالكامل يجب ان يظلانسان محتفظابشخصيته المستقلة مهما كان عاشقا للطرف الاخر

- لوسمحتي شيلي تاكيد الكلمة وذلك لسهولة التعليق

غير معرف يقول...

عندى لكى ولكل بنوتة كلمة
البنت التى تفقد ذاتها تفقد حبها
الحب شخصين متفاهمين متشاركين
الحب ليس عبودية ولا تبعية
الحب قوة فى ضعف
الحب ضعف فى قوة
الحب أمان
الحب سلام
الحب تفاهم
الحب ليس صراع
الحب ليس حرب
الحب موقف
الحب كرامة
الحب مبدأ
ولكى منى السلام
أخوكى محمد

الفراشة الصغيرة يقول...

وااااااااو بجد
برافو عليكى
كلمات جميل جدا
ومعبرة جدا

تحيـــــــــــــــاتى

di el2mr يقول...

cenotaph

مرسيى ليك
ونورت البلوج

di el2mr يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل

مرسيى ليكى يا قمر
ونورتى البوست

di el2mr يقول...

dramaqueen

ازيك انتى ؟؟؟
انتى كمان والله واحشانى ومعلش مقصره معاكى شويه بس الامتحانات بقى


على فكره اغنيه انغام اللى بتقولى عليها حلوة فعلا
وكلماتها انا شايفاها صح قووووووى
وان هو ده الحب فعلا

di el2mr يقول...

Mostafarayan

الحب والانصهار الكامل للطرفين
اكيد دة اللى بيحصل
بس مش معنى كدا ان كل واحد بيتخلى عن شخصيته اكيد كل طرف بيكون ليه شخصيته اللى كانت سبب فى وجود الحب بين الطرفين


نورت البوست

di el2mr يقول...

mohamed

الحب شخصين متفاهمين متشاركين
الحب ليس عبودية ولا تبعية
الحب قوة فى ضعف
الحب ضعف فى قوة
الحب أمان
الحب سلام
الحب تفاهم
الحب ليس صراع
الحب ليس حرب
الحب موقف
الحب كرامة
الحب مبدأ

انا متفقه معاك جدااااااااا
لما حد بيتخلى عن شخصيته فى الحب بتكون النتيجه انه بيتخلى عن الحب نفسه

احترامى الشديد لرايك لانه فعلا صح قوووووووى
نورت البوست

di el2mr يقول...

الفراشة الصغيره

يااااااه
وحشانى جدااا يا رودى
مرسيى ليكى يا قمر على كلامك الجميل
ومتبقيش تغيبى عنى كتير كدا

غير معرف يقول...

قوليلى بس مين ده وانا هاعمل اللازم :D
وان كنتى انتى عارفة ان دلوقتى بقيت البنات هى اللى بتاخد مش بتدى .. :D
الموضوع جميل جدا تسلم ايدك عليه

واتمنى مش تزعلى منى على تقصيرى فى الردود عليكى .. بس والله كنت عيان

خلى بالك من نفسك

rovy يقول...

السلام عليكم
من منا لا بشتاق لذاته بين الحين والحين
كلماتك جميله ومبدعه ...... احييكى
خالص تحياتى

rovy

di el2mr يقول...

dicart

لا طبعا مش هقولك
هههههههههه

ولا يهمك يا محمد والف سلامه عليك

ونورت البلوج كله ويارب بعد الامتحانات اشوفك بقى منورنى على طول

di el2mr يقول...

rovy

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

مرسيى على كلامك الرقيق دة
ويارب كل بوست يعجبك
وتفضلى على طول متابعه البلوج ومنوراه