٢٠‏/٠٨‏/٢٠٠٩

رمضــــــــــــان كـــــــــريم



هناك ١٢ تعليقًا:

tota_fm يقول...

يارب اكون انا اول تعليق
كل سنه وانت طيبه يا جميل يارب رمضان السنه دى يكون رمضان سعيد عليكى وعلى الامه الاسلاميه كلها وسامحينى على تقصيري في حق متابعتك
ربنا يكرمك دائما
تحياتى
بطوطه

Kiara يقول...

كل سنة وانتي طيبة

رمضان كريم

Sweet Violet يقول...

كل سنة و انتى طيبة
^_^

di el2mr يقول...

Tota_fm
كل سنه وانتي طيبه يا قمر
ويارب يكون رمضان السنه دي احلي واجمل ويقربنا لربنا اكتر
ويارب دايما تفضلي منوراني كدا

di el2mr يقول...

كيارا
وانتي طيبه يا قمر
الله اكرم

di el2mr يقول...

Sweet_violet
وانتي طيبه يا جميل
وبجد سعيده بمتابعتك ويارب دايما منوراني

الفراشة الصغيرة يقول...

انا عايزة اعرف يا شوشو

انتى بتروحى فين

انت زى القمر تغيب وتطلعى مرة واحده

عموما رمضان كريم

وكل سنه اونتى طيبه

وعايزة فانوس

من اللى بيقول وحوى يا وحوى

di el2mr يقول...

الفراشه الصغيره
ازيك يا رودي
انا ياستي مش بروح فأي حته
بس انا بتابع البلوج من الموبيل لان الجهاز بايظ
بس دي كل الحكايه(:
كل سنة وانتي طيبه يا قمر ورمضان كريم عليكي وعلي كل الناس

محمد يقول...

تقبل الله منك عبادتك
وجعل كل أيامك سعاده وهناء

mohamed يقول...

كم أنا سعيد بالتشرف
برؤياك فى مستشفى أبو الريش يا أبنتى

di el2mr يقول...

محمد
تقبل الله منا ومنكم ان شاء الله
وربنا يباركلنا ولكل المسلمين فى الشهر الكريم ده

di el2mr يقول...

mohamed
"كم أنا سعيد بالتشرف
برؤياك فى مستشفى أبو الريش يا أبنتى"

كم انا سعيده لتشريفك
بس انا عمرى مارحت مستشفى او الريش دى خااااااالص
D: